Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Reklamacje: uszkodzenie towaru w transporcie

Nasi pracownicy sprawdzają każdy towar przed wysyłką pod względem jego kompletności i jakości. Współpracujemy również z renomowanymi firmami kurierskimi, które dbają o najwyższą jakość przesyłek i pomyłki przytrafiają im się niezwykle rzadko. Może zdarzyć się jednak, że w trakcie transportu zakupiony przez Ciebie towar ulegnie uszkodzeniu. Aby uniknąć problemów z tym związanych zawsze w obecności kuriera sprawdź przesyłkę - odpakuj produkt i sprawdź, czy nie jest uszkodzony. Jeżeli coś wzbudza Twoje podejrzenia sporządź protokół szkodowy w obecności kuriera. Jak tylko otrzymamy zgłoszenie od Ciebie o tym fakcie poprzez dział RMA nadamy towar ponownie.

Aby reklamacja przebiegała sprawnie postępuj według poniższych wytycznych:

UWAGA! Aby korzystać z działu reklamacji musisz posiadać konto. Jeżeli nie masz konta - zarejestruj się tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne.

 

  1. Utwórz zgłoszenie reklamacyjne w dziale RMA klikając na przycisk "Dodaj reklamację" znajdujący się po lewej stronie panelu lub wyślij e-mail na adres reklamacje@awa24.pl ze zgłoszeniem.
  2. Poczekaj na telefon od naszego konsultanta z Biura Obsługi Klienta, który skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby wytłumaczyć Ci dokładnie dalsze kroki postępowania.
  3. Nowy towar zostanie do Ciebie nadany na koszt Awa24.pl zaraz po tym, jak konsultant się z Tobą skontaktuje.

 

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:

Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Powrót do reklamacji i gwarancji

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy rzetelni - na rynku działamy już od 30 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy solidnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

pixel