Spis treści:

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Reklamacje i gwarancja

Jeżeli wystąpił problem z towarem zakupionym w naszym sklepie: został uszkodzony w trakcie transportu, chcesz go zwrócić w trakcie ustawowych 14 dni od zakupu, zepsuł się w okresie objętym przez gwarancję, itp. zapoznaj się z dokładnym przebiegiem zgłoszenia danego typu reklamacji i jej realizacji z naszej strony. Aby korzystać z działu reklamacji musisz posiadać konto. Jeżeli nie masz konta - zarejestruj się tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne. Niżej znajdziesz linki do poszczególnych podstron tłumaczących dany typ zgłoszenia reklamacyjnego, jego przebieg oraz formę zgłoszenia:

 

  1. zwrot towaru w trakcie 14 dni od otrzymania zakupionego towaru - przysługuje Ci prawo do zwrotu każdego typu towaru, zakupionego w Awa24.pl w trakcie 14 dni od dokonania zakupu, bez podania przyczyn,
  2. uszkodzenie towaru w transporcie - przeczytaj, jeżeli wysłany przez nas przedmiot został uszkodzony przez kuriera,
  3. niezgodność towaru z umową - informacje na temat realizacji reklamacji, gdy zamówiony towar nie zgadza się z umową - np. nie działa od razu po zakupie,
  4. gwarancja i serwis towarów - każdy towar sprzedawany w naszym sklepie objęty jest gwarancją producenta, importera lub serwisu Awa24.pl,
  5. brak dokumentów - gdy zdarzy się, że dostarczony towar nie posiada faktury lub podbitej karty gwarancyjnej,
  6. towar inny niż zamówiony - przykładamy wielką wagę do procesu wysyłki zamówień, lecz czasem pomyłek nie da się uniknąć pomimo największych starań.

 

Zasady reklamacji dotyczące wszystkich zamówień złożonych przed 25 grudnia 2014r. są dostępne tutaj.

 

Jeżeli Twoje zgłoszenie reklamacyjne nie mieści się w żadnej z ram sprecyzowanych powyżej - utwórz reklamację w dziale RMA, dokładnie ją opisując. W ciągu 24 godzin od zgłoszenia nasz konsultant skontaktuje się z Tobą i rozwiąże zawiłą kwestię.

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:
Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy rzetelni - na rynku działamy już od 30 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy solidnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel