Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Reklamacje: towar inny niż zamówiony

Przykładamy wielką wagę do procesu wysyłki zamówień. Zgodność pakowanego towaru jest wielokrotnie sprawdzana. Przyznajemy jednak, że czasem pomyłek nie da się uniknąć pomimo największych starań.

W takim przypadku postępuj według poniższych kroków:

UWAGA! Aby korzystać z działu reklamacji musisz posiadać konto. Jeżeli nie masz konta - zarejestruj się tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne.

 

  1. Utwórz zgłoszenie reklamacyjne w dziale RMA klikając na przycisk "Dodaj reklamację" znajdujący się po lewej stronie panelu lub wyślij e-mail i opisz sytuację.
  2. Jak tylko otrzymamy zgłoszenie reklamacyjne nasz konsultant z Biura Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, a nowy towar zostanie do Ciebie nadany. Konsultant wytłumaczy Ci dokładnie dalsze kroki postępowania.

    UWAGA! Nie wykonuj kolejnych kroków bez utworzenia reklamacji w dziale RMA i kontaktu z naszej strony. Zdajemy sobie sprawę, że jest to nasza pomyłka. Dlatego chcemy ją zrealizować w najbardziej dogodny dla Ciebie sposób - bo jesteś dla nas najważniejszy .

  3. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie i upewnij się, że jest kompletny.
  4. Zabezpiecz go i umieść numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu. W ciągu kilku dni przesyłka zostanie od Ciebie odebrana przez kuriera wysłanego przez naszą firmę, na nasz koszt.
  5. Gdy paczka dotrze do serwisu Awa24.pl sprawdzimy reklamowany przez Ciebie produkt.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślemy Ci niezwłocznie nowy, poprawny towar, pokrywając koszty przesyłki.

 

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:

Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Powrót do reklamacji i gwarancji

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy rzetelni - na rynku działamy już od 30 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy solidnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

pixel