Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Reklamacje: niezgodność towaru z umową

W ofercie Awa24.pl znajdziesz jedynie towary renomowanych producentów, którzy dbają o jakość swoich towarów. Może się jednak wydarzyć, że pomimo wysokiej kontroli na każdym z etapów produkcji otrzymasz towar, który nie jest w pełni sprawny.

W takim przypadku postępuj według poniższych kroków:

UWAGA! Aby korzystać z działu reklamacji musisz posiadać konto. Jeżeli nie masz konta - zarejestruj się tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne.

 

  1. Utwórz zgłoszenie reklamacyjne w dziale RMA klikając na przycisk "Dodaj reklamację" znajdujący się po lewej stronie panelu lub wyślij wiadomość na adres reklamacje@awa24.pl i dokładnie opisz usterkę.
  2. Poczekaj na telefon od naszego konsultanta z Biura Obsługi Klienta, który skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby wytłumaczyć Ci dokładnie dalsze kroki postępowania.

    UWAGA! Nie wykonuj kolejnych kroków bez utworzenia reklamacji w dziale RMA i kontaktu z naszej strony. Może się wtedy zdarzyć, że przesyłka nie będzie spełniała naszych wymogów, a serwis Awa24.pl jej nie przyjmie.

  3. Zapakuj towar w oryginalne opakowanie i upewnij się, że jest kompletny.
  4. Zabezpiecz go, dołącz paragon, umieść numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu. W ciągu kilku dni towar zostanie od Ciebie odebrany przez kuriera wysłanego przez naszą firmę, na nasz koszt.
  5. Gdy przesyłka dotrze do serwisu Awa24.pl sprawdzimy reklamowany przez Ciebie towar.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie wyślemy Ci niezwłocznie nowy towar, pokrywając koszty przesyłki.
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona negatywnie - nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci podstawy decyzji serwisu Awa24.pl oraz poinformować Cię o kosztach przesyłki towaru. Następnie towar zostanie odesłany za pobraniem na Twój adres.

PAMIĘTAJ!

 

  1. Towar nie może nosić śladów użytkowania - oznacz to, że ani towar ani jego opakowanie nie mogą być uszkodzone.
  2. Towar musi być kompletny - w opakowaniu muszą znajdować się wszystkie elementy zestawu.
  3. Nie przyjmujemy towarów wysłanych na adres serwisu Awa24.pl za pobraniem.

 

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:

Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Powrót do reklamacji i gwarancji

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy solidni - na rynku działamy już od 20 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy porządnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij