Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Reklamacje: gwarancja i serwis towarów

Produkty oferowane przez Awa24.pl posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, która obowiązuje na terenie Polski, a jej długość można znaleźć na stronie danego produktu. Karta gwarancyjna wystawiona przez gwaranta określa szczegółowo warunki gwarancji. Większość producentów realizuje gwarancje bezpośrednio poprzez punkty serwisowe.  Ich adresy znajdują się na kartach gwarancyjnych i stronach producentów.

Aby reklamacja przebiegała sprawnie postępuj według poniższych wytycznych:

UWAGA! Aby korzystać z działu reklamacji musisz posiadać konto. Jeżeli nie masz konta - zarejestruj się tutaj - dzięki temu będziemy mogli szybko i sprawnie przeprowadzić Cię przez zgłoszenie reklamacyjne.

 

  1. Utwórz zgłoszenie reklamacyjne w dziale RMA klikając na przycisk "Dodaj reklamację" znajdujący się po lewej stronie panelu lub wyślij wiadomość na adres reklamacje@awa24.pl i opisz dokładnie usterkę.
  2. Poczekaj na telefon od naszego konsultanta z Biura Obsługi Klienta, który skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, aby wytłumaczyć Ci dokładnie dalsze kroki postępowania.

    UWAGA! Nie wykonuj kolejnych kroków bez utworzenia reklamacji w dziale RMA i kontaktu z naszej strony. Może się wtedy zdarzyć, że przesyłka nie będzie spełniała naszych wymogów, a serwis Awa24.pl jej nie przyjmie.

  3. W przypadku towarów, których gwaranci posiadają własną sieć serwisową - udaj się uszkodzonym produktem do jednego z punktów. Listę autoryzowanych serwisów producenta znajdziesz w karcie gwarancyjnej lub na oficjalnej stronie, infolinii producenta.
  4. W przeciwnym wypadku zapakuj towar i upewnij się, że jest kompletny, a następnie sprawdź, czy nie został przekroczony okres gwarancji. Dołącz do niego dowód zakupu oraz gwarancję (jeżeli została dołączona przez producenta), a następnie umieść numer RMA na przesyłce w widocznym miejscu i prześlij na własny koszt na adres:


    Serwis Awa24.pl
    ul. Gwiazdkowa 8
    16-010 Nowodworce

  5. Gdy przesyłka dotrze do serwisu Awa24.pl sprawdzimy Twoje zgłoszenie, a następnie przekażemy produkt do gwaranta.
  6. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie - prześlemy Ci naprawiony towar na nasz koszt.
  7. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzony negatywnie - nasz konsultant skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić Ci podstawy decyzji serwisu oraz poinformować Cię o kosztach przesyłki towaru. Następnie towar zostanie odesłany za pobraniem na Twój adres.


PAMIĘTAJ!

 

  1. Towar musi być kompletny - w opakowaniu muszą znajdować się wszystkie elementy zestawu.
  2. Nie przyjmujemy towarów wysłanych na adres serwisu Awa24.pl za pobraniem.
  3. Nie przyjmujemy przesyłek, do których wcześniej nie otrzymaliśmy zgłoszenia reklamacyjnego.
  4. Awa24.pl nie zwraca kosztów przesyłki, który ponosisz odsyłając towar na nasz adres.

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:

Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Powrót do reklamacji i gwarancji

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy solidni - na rynku działamy już od 20 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy porządnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij