Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

e-Gwarancja Awa24.pl

Pobierz e-Gwarancję Awa24.pl.

 

Najczęściej zadawane pytania:

 

  1. Co potrzebuję aby zrealizować e-Gwarancję Awa24.pl?

    Wystarczy dowód zakupu (np. paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz reklamowany produkt. Żadne inne dokumenty nie są potrzebne.

  2. Zgubiłem dowód zakupu – co zrobić?

    Dowód zakupu jest jedynym dokumentem potwierdzającym fakt sprzedaży urządzenia i jest konieczny do realizacji usługi reklamacyjnej. W przypadku zagubienia rekomendowany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu uzyskania duplikatu dowodu zakupu.

  3. Gdzie uzyskam informację nt. warunków e-Gwarancji Awa24.pl?

    Kompletną treść e-Gwarancji Awa24.pl można pobrać klikając tutaj. Ogólne warunki gwarancji można również otrzymać pocztą elektroniczną kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta

  4. Od kiedy płynie okres gwarancji?

    Okres gwarancji zaczyna biec od daty zakupu na fiskalnym dowodzie zakupu.

Masz pytania? Z chęcią Ci pomożemy i rozwiejemy wszystkie wątpliwości. Skontaktuj się z nami:

Telefon: (85) 651-33-75
E- mail: reklamacje@awa24.pl
Skype: BOKawa24.pl

Masz pytania lub wolisz zamówić  telefonicznie? Zadzwoń:

(85) 651-33-75

pon. - pt. od 7:30 do 15:30

BOK@awa24.pl

Dlaczego powinieneś nam zaufać i złożyć zamówienie w Awa24.pl?

  • Jesteśmy solidni - na rynku działamy już od 20 lat!

  • Zamówienia wysyłamy w ekspresowym tempie

  • Gwarantujemy oryginalność i dostępność produktów

  • Połączenie ze sklepem jest szyfrowane, a Twoje dane są bezpieczne

  • Przesyłki pakujemy porządnie - dzięki temu są bezpieczne w "podróży"

  • Każdy produkt możesz zwrócić w 14 dni od zakupu. Bez pytań. Bez problemów.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij